Vill ha meeeer!

Måste åka till Netto imorgon igen och få mer garn. Kan verkligen rekommendera både akrylgarnet Signe och ullblandade Stephanie. Underbara att sticka med. Jag tror jag får ragga upp svärmor på vägen så vi får ta oss en tur. ;-)

Tubhalsduken börjar arta sig. (Efter urartandet!) Fick ju som sagt börja om eftersom jag missbedömt maskantalet kolossalt!  :-D Men nu är jag på banan igen. 

Nästa projekt blir raggarsockar till min man. Han vill ha vvarmt i kängorna när han är ute och jaktar. Undra bara vilken modell??? :-/ Kikade lite i en bok svärmor hade hemma. Det finns ju oändligt många varianter på stickade strumpor. Hade varit kul att testa något nytt.  Har ni några förslag på herrsockar så skriv gärna en kommentar! 

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0