Å där tog det stopp...

Det är så tråkigt att inte ha något hantverk i händerna. Halsduken som jag håller på med tror jag blir alldeles för vid. Ska få smakråd i eftermiddag så den får ligga så länge. Var ner på den lokala garnbutiken och skulle köpa tildagarn för jag har fått en ny beställning på ölcovers och garnet var ju såklart slut här hemma. Men det hade de såklart inte inne.. så det blir inget med de heller.. 
Så nu sitter jag här i soffan och det kliiiar i fingrarna. Men vad ska jag göra? 
Jag har ju ett litet UFO som ligger men det är africanflower och det är såååå tråkigt att göra. Har gjort 26 blommor av 36... men ska ugglan bli klar så är det väl bara att sätta igång.  ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0