Förändringar...

Ja här har det hänt grejer vill jag säga!

Ellen har ju börjat ta sig fram, ålar sig som en tok på golvet! Mycket roligt tycker vi.
Dags att skaffa ny tv bänk... Snart reser hon sig där... Då ligger alla grejer risigt till.

Vi har bestämt att vänta med bröllopet till nästa sommar för HENRIK HAR FÅTT JOBB!!!
Så då sa vi att vi sparar ihop lite pengar och kan göra de på riktigt. =)

Jo Henrik har fått jobb i Säffle. Och det ser verkligen bra ut!
Härligt!!!

Igår var vi på barnmässan i Karlstad. Mycket skoj!!
Vi handlade även på Bergvik efteråt så nu står väl jag i skuld till Henrik.
För att shoppa är det västa han vet!
Fast det gick riktigt bra. =)

Imorgon blir det mammorna. Alltid lika skoj! AJ LÖV DEM!

Nu blir de nog någon smörgås och lite tv tittande.

Och vet ni??
Jag ska virka mig till en sulky till Ellen.
Alla pengar jag får in från grejerna jag säljer ska gå till den.
En Emmljunga Scooter S.

Så säg till om ni vill bersälla något. Ska lägga upp lite bilder ikväll på
vad det finns för olika godsaker.
Ni kan också komma med förslag på saker ni skulle vilja ha/se och så kan jag virka dem.
Lite utmaningar!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0