Måndag hela veckan lång!!

För mig kunde det gärna vara så. För idag har det varit en bra dag!
För idag har vi träffat mammorna och vi har varit på BVC och mätt och vägt Ellen.
Hon väger nu 5370 g och är 61 cm lång. Stora tjejen!!

Jag har till och från inte haft tillräckligt med bröstmjölk för lillfisen...
Då har vi fått komplettera med mjölkersättning så hon blir helt mätt och go.
Men den här veckan som varit har hon inte velat ha ersättning.
Och då blir man ju orolig och börjar med att pumpa ur för att se hur mycket hon får i sig och så...

Det är ett himla jobb och inte alls kul att känna sig "otillräcklig"...
Men idag när vi vägde henne på BVC visade det sig att hon hade gått upp 200 g på en vecka!
Vilket är jättebra för då räcker ju min mjölk i alla fall!!!

Så dagen idag har varit kanon!
Kunde helt enkelt inte bli bättre...

Jag har underbara vänner och en dotter som är frisk och växer så det knakar.
Vem ska jag tacka? Vad har jag gjort för gott för att förtjäna detta?
Jag måste varit väldigt snäll i mitt förra liv...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0