Kaffe med dop...

Idag träffades alla underbara mammor igen för att fika.
S hade den underbara idén att ta smörgås i stället för kakor och så vidare. Mycket uppskattat!

Idag (och många andra dagar) var det mycket dop-prat.
Vilken musik, vilka psalmer, dukning, faddrar osv osv...
Någon har redan haft det (lyckost!) och vi andra ska snart ha de.
Detta fick mig att börja fundera. SKIT! Det är snart vår tur!
Jag har sett det som väldigt lång tid kvar tills dopet ska vara men det är faktiskt bara 3 veckor kvar.

Och med allt som ska planeras så är det väldigt kort tid...
Men mycket är klart. Musiken är bestämd, maten är klar (inte klar men vi vet vad det blir... hihihi) vi vet vad det ska vara för tårta, vilken kyrka och präst. Och jag kan säga en sak: dukningen går i rosa!!
Förvånade??

Men några saker är inte klara än...
Vi har en fadder, Lillfastra, men vem ska vara den andre?
Två förslag, en väldigt god vän till mig eller min systers äldsta barn som är 9 år.
Jag/vi kan inte bestämma oss... Är pojken för liten för att vara fadder?

Gästlistan...
Kommer alla blir det 52 stycken... (HJÄLP!)

Ja det finns mycket att fundera över. Och är det någon/några som har förslag på
dukning, dekoration osv. så skriv gärna!

Natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0