Vintertid är ett jävla påhitt!

Varför???
Varför hålla på och ändra klockan fram och tillbaka?
I söndgs var dagen såååå låååång och tråkig att jag trodde jag skulle dö på kupppen!
E tyckte inte heller det va skoj så hon gnällde hela dagen lång...
Ensam var jag också. H var ute och jagade som vanligt.
Som tur var kom lillfastra och hälsade på oss en sväng. Annars vet jag inte vad jag hade gjort om inte jag fått prata med en vuxen människa...

E gör framsteg varje dag. Det är så otroligt spännande!
I söndags rullade hon runt från rygg till mage för första gången. Hon har rullat från mage till rygg förut men inte åt andra hållet. Mycket glad blir mamma då!

Hon har även börjat få smakportioner med potatis, smör och bröstmjölk. Kan väl inte säga att det var det godaste hon har ätit, med tanke på ansiktsuttrycket, men det gick ner. =)
Vi får fortsätta veckan ut så får vi se om det blir bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0