Som ett barn i en godisbutik...

Sitter här med vår nya laptop och är helnöjd!!
Har nu haft en halvtimme på mig att kolla igenom hela datorn (Ellen sover). Vilka moderniteter!!
Snacka om att det händer mycket på bara några år...
Eller börjar jag bli gammal?

När man får något nytt och spännande blir man som barn på nytt.
Jag var inne på konsum förut och hämtade ut paketet. Jag kunde ju inte vänta tills jag fått avin.
Nä nä nä nä... Här åkte vi in med kolliid och frågade lite snällt i kassan om det gick bra...
Jajemensan! Det gick finfint!!

I bilen hem satt jag och funderade på hur den verkligen såg ut 8hade ju bara sett den på bild) och om hur man skulle göra för att installera den?! Har ju aldrig köpt en ny dator förut... Jag bestämde mig för att inte börja greja med den förrän Ellen hade somnat för natten.

Man blir som ett barn i en godisbutik... Kunde jag låta bli datorn när jag kom hem? Nä!
Direkt satte jag mig med en kaffekopp och började installera...

Det är sjukt vad grejer kan göra en lycklig! =)

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0