Jul igen...

I juni i år, när Ellen föddes, tänkte jag:
Ååååh! Tänk till jul...då är Ellen 6 månader. Då kan hon skratta, sitta osv osv.
Men jag kände också att det var en EVIGHET tills dess.
Jag satte påminnelse i telefonen den 14/12 att: Nu är Ellen 6 månader!

Fattar ni att det faktiskt faktiskt snart är den 14/12???
Jag kan inte förstå var tiden har tagit vägen...

Jag hade också tänkt mig att allt skulle flyta på bra, som i en dröm.
Amningen skulle fungera kanon, jag skulle ju självklart vara smal till jul och allt hade en sådan där
fluffig och skimrande kant runt sig. (Ni vet hur det ser ut i filmer när man drömmer...)

1. Jag har ingen skimrande kant i tillvaron...
2. Amningen fungerade inte alls som jag trodde, det tog slut liksom...
3. NEJ JAG HAR INTE GÅTT NER ETT GRAM!!!!

Faan, att det alltid ska vara samma dilemma... denna jävla vikt...
Men jag får väl satsa på beach 2025!

Imorgon blir det jullunch med Mammorna
(jag tror att det är tack vare dem som tiden gått så fort!)
Och Ellen har ju tjatat på mig om att fixa juklappar till alla barnen...så det har jag gjort.
Men vad de får får ni se imorgon, då lägger jag in lite kort. =)

Natta!!


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-06 @ 03:29:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Ida

Allt bara fint! En liten fundering dock... Känner vi varandra? =) Har så svårt att komma ihåg folk...

2011-12-06 @ 14:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0