Underbara lördag...

Ja underbart att Henrik är hemma.
Fast idag ska han greja hela dagen i skogen så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Jag och Ellen får väl se om någon kompis är hemma och om vi får oss en kopp kaffe eller två.

Jaaa... jag skrev ju tidigare att jag skulle försöka gå ner lite i vikt.
Nu har jag gått ner 7 kilo sedan i julas.
Helt ok tycker jag.
7 till så är jag rätt så nöjd för den här gången.
Ska försöka kämpa lite nu innan bikinisäsongen... ;)
Fast jag satsar fortfarande på beach 2024..

Jag lovade ju lite fler bilder på mina virkade saker. Så här kommer de:


Babyfilt 500 kr


Brudkrona/prinsesskrona
Passar utmärkt som leksak/maskerad eller varför inte som dopgåva?
100 kr

Detta är lite av vad jag pysslat med på det senaste.
Babyfilten var ju till Ajja och hennes lille prins Elliot.
(det var det som var det fantasktiska som hänt som jag inte kunde skriva om,
Ajja hade precis åkt in till BB då.)

Elliot fick även en Krona i kornblått som Ajja ska sätta över himmelsängen i vaggan.
Det kommer att bli mycket fint!!

Är det någon förresten som vill ha några beskrivningar av de grejer jag har gjort så är det bara att kontakta mig här elelr på Facebook. De flesta är gratis. =)

Jag önskar er alla en underbar lördag!!



Kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Men shit vad duktig Du är! :) Super fint ju.



Tack för din underbara kommentar. VÄrmer ska du veta. Kramar i massor

2012-06-02 @ 08:52:27
URL: http://overleva.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0