30-års fest och premiär i pulkan!

30-års fest för Storfastra. De va grejer de!!
Så jäkla skoj vi hade, eller jag iaf.. =)
Första gången jag var ifrån Ellen en hel natt. Det kändes kan jag säga!
Helt sjukt att man kan längta så efter någon!

Idag var vädret helt underbart!
Vi började dagen med en långpromenad (allt enligt min PT´s krav).
Ellen somnade så gott i vagnen och sov i flera timmar ute på trappen.
Det ser sååååå underbart ut att ligga i vagnen med en mjuk, varm overall...
Nosen och kinderna var röda av kylan. MYS!

Efter lite mat tog vi premiärturen i babypulkan.
Ellen njöt!! Hon tyckte det var helt underbart att åka pulka.
Det får vi göra om fler gånger. Om snön håller i sig vill säga.


Underbara Ellen är supernöjd i sin pulka!

Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Ja exakt! Ska bli vansinnigt roligt att se BL ikväll! :D

2012-01-11 @ 15:28:06
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0