Söndag hela dagen...

Ååååh, idag är det verkligen söndag. Har inte fått någonting gjort alls... skulle behöva städa, diska och tvätta...
Men vem orkar på en söndag?

Jag har alltid tyckt illa om söndagar innan jag blev mammaledig. Söndagar betydde slutet på helgen och början på en låååång arbetsvecka. Inte för att jag inte trivs på mitt jobb. för jag älskar det men det är skönt att vara ledig och umgås med vänner och familj.

Nu älskar jag söndagar, för då är det bara en dag kvar tills mötet med föräldragruppen är och bara en dag kvar tills mötet med BVC. Vägning och mätning i vanliga fall men imorgon blir det även vaccin!!! :(

Ikväll blir det lite god mat, en film och troligtvis en stooor godispåse.
Allt detta (förutom godiset) delar jag med min kära sambo Direktör Gustafsson.
Direktör Gustafsson är en snäll man som just nu är iväg och fixar alla godsaker till sin kära flickvän.
(nu fjäskar jag allt bra, tycker ni inte det?)

Imorgon blir det till att köpa frimärken och posta alla inbjudningskorten till dopet i små rosa kuvert. Korten har jag suttit och pysslat med i några veckors tid (låter länge men så fort jag har försökt sätta mig en stund så ville inte Ellen det) och igår blev de äntligen klara.
Måste säga att jag är mycket nöjd med mig själv.

God söndagskväll på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0