Dagarna bara går...

Eller rättare sagt flyger iväg.
Det är en vecka sedan jag skrev sist och det känna inte alls länge sedan.
Allt liksom bara flyter på...

Snart är det i alla fall dop för Ellen. Det ska bli riktigt skoj!
Det är så kul att få träffa alla släktingar som man inte ser så ofta och att våra familjer sammanstrålar (vilket inte inträffar allt för ofta).
Klänningen som Ellen ska ha är nästan 100 år gammal. Min mormors mamma Augusta sydde den 1913.
Klänningen är helt otroligt vacker och det är verkligen en ära att Ellen ska få ha den! <3

Jag och några andra Mammor har börjat gå på friskis och svettis!!!
Duktiga va??
Det är bra att få komma ifrån ibland och bra för pappa H att vara ensam med Ellen.
Men det är en konstig känsla att lämna henne... skönt fast ändå inte... det hugger allt lite i hjärtat.
Jag har aldrig varit den som har tänk på att olyckor kan hända eller så men så fort jag går utanför dörren och Ellen inte är med mig så tänker jag: -Tänk om det var sista gången jag såg henne...
Så nu säger jag alltid hej då ordentligt innan jag åker. Både till Henrik och Ellen. =)

Våra kära vänner som har en sjuk son (som jag har pratat om tidigare) de inväntar nu en ny operation på lille prinsen... Jag är helt förstörd...vad ska då lillprinsens föräldrar inte vara då???
Jag förstår inte hur de orkar, de har sååå mycket mod och styrka! <3

Mammorna träffades i måndags igen! Mycket trevligt!!
Men den här gången firade vi något alldeles speciellt...
Mamma S och Pappa H gifte sig samtidigt som deras dotter döptes i lördags!
Helt oväntat och mycket mycket roligt!!!
Stort grattis och Lycka till till S och H!! <3

Jag har gjort min debut som säljare på Tradera.
Gick som smort!!
Helt otroligt de där egentligen...
Jag har handlat jättemånga fina kläder till Ellen på Tradera för nästan noll och ingenting.
Helt sjukt!

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe (den 8:e för idag skulle jag tro) och en kanelbulle (mammas) och se på en film (The pick of Destiny).

Hejsan svejsan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman <3

2011-10-04 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0