Ooops!!

Igår blev det inte mycket stickat. Vi var iväg med båda barnen och åkte pulka och grillade korv. Farfar och farbror var också med. Riktigt mysigt och roligt! 

Jag bara råkade åka till Netto igår.. 2 gånger! Garn och tillbehör blev det båda gångerna. Jag som verkligen behövde mer garn... men det fanns akrylgarnet Signe kvar och det kan jag ju inte låta bli!!!! haha! Så nu är det många nya projekt i mitt huvud. Min man har ju som sagt beställt sockar och igår sa han att han ville ha en fuskolle. Hittade ett recept på järbos hemsida som jag ska testa. Fanns en väldigt snygg mössa till den också. Så räcker garnet ska han få en mössa också. :-D

Fick även tag på tags att sätta på mina virkade och stickade prylar som jag säljer. Några stod det home made på och på de andra stod det mady by love och made by mommy. Perfekt!

Fick även tag på lite olika rundstickor, barnstickor och hjälpstickor. Bara 5 kr styck! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0