Världens bästa!!

Igår åkte jag till Alexandra för att göra en liten godag för henne.
Hon är gravid i vecka 33 (!) och jag vet själv att jag var trött i fötterna, ryggen och allmänt sliten då..
Då tänkte jag att hon skulle få en dag med lite massage, middag och såklart efterrätt.
Bara för att hon är världens bästa.
Det blev en mycket lyckad dag!
Vi började med fotbad och slipning för att sedan peela och massera.
Sedan blev det samma för händerna.

Hungrig blir man så jag slängde ihop värdens godaste räksoppa
och till efterrätt blev det Jappmosse.
Inte illa alls!!

Jag har funderat på en sak...
När man har fått barn... förandras saker och ting i ens kropp och huvud. I alla fall för mig...
Nu har det blivit såhär att när någon berättar att de ska få barn blir jag sååååå glad
att jag grinar nästan så fort jag tänker på det!
Jag blev så otroligt glad för Alexandra och Tobbes skull när hon berättade för mig
att jag trodde jag skulle krevera!
Man blir nästan gladare än när man blev gravid sälv ju... =)

Jag längtar så till den lilla lilla fisen i hennes mage kommer ut...
Å jag tror det blir en kille... Ellens blivande?
Hihihi!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: ajja

Det va en underbar godag!! Är så glad att ha en så fin vän, det är inte alla som har det...tack än en gång! kram <3

2012-02-23 @ 18:54:54
Postat av: Ida

Ajja!

Så som man vill bli behandlad ska man också behandla andra!

Tack för att du är en fin vän!!



Det är bara att säga till så gör vi om det igen.

Kram

2012-02-27 @ 21:32:41
URL: http://vanbrakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0