Tänder!!!

Liten blir STOR fort!

Nu har mammas lilla lilla lilla docka fått sina första två tänder.
Hon satsade på stort och tog båda två framtänderna i underkäken på en och samma gång.
Ska man börja borsta tänderna nu då? Kommer inte ihåg vad de sa på BVC...

Det känns så sjukt konstigt... Att imorgon är det 8 månader (!) sedan vi åkte in på förlossningen.
Jag vet att jag har skrivit om detta förut men det känns fortfarande lika overkligt...

Imorgon ska vi till BVC för att kolla hörsel och väga, mäta. Alltid lika spännande!
Ska bli skoj och se vad hon har gått upp. Hon har ju ätit som en häst det senaste.

Men vi fick ju magsjuka hela bunten förra veckan. (Så hon kanske inte har gått upp så mycket?)
Det var det värsta jag har varit med om i hela mitt liv!
Att se denna lilla lilla kropp, skaka och ulka... spy...
Nä fy faan! Det klarar jag mig utan!
Det var så otroligt synd om henne och vi kunde inte göra ett skit för att hjälpa henne...

Jag hoppas att vi från och med nu håller oss friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0