Tråkigt, ledsen...

Har haft så j-vla tråkigt de senaste dagarna så jag har inte haft något att skriva om...

Jag har en vän, som har ett barn, som är sjuk.
Det måste vara så otroligt svårt. Jag tänker på dem dagligen och undrar hur det går och hur L orkar!
Jag skulle inte palla med men hon är så stark!

Är så glad att det inte är jag, är så ledsen över att det är dem.
Blandade känslor...

Jag skulle vilja göra något, hjälpa till...men vad kan lilla jag göra?
Sänder mina tankar och ber till all högre makt att allt ska gå väl...
Det måste det bara göra! Det finns inget annat alternativ!

Jag fäller en tår och tänker på alla sjuka barn i världen...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0