Gott nytt år!

Ja då var det dags för det nya året... 2012...


2011

Detta året har varit alldeles speciellt. För den 14:e juni kom lilla Ellen.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer om detta året för det var liksom det som överträffade allt annat.

JO! Min bästaste bästaste vän berättade ju i somras att hon också ska få barn, i april 2012.
Det var ju helt underbart!! Nästan lika bra som att få barn själv!

Förväntningar på 2012

Först och främst måste något radikalt hända med min vikt. Måste bli av med dessa jäkla gravidkilon.
Sedan planeras ett litet bröllop i juni/juli... Men ett väldigt litet och bara de närmsta...
Vi ska åka på semester/bröllopsresa till Gotland i sommar.

De är de 3 stora grejerna som är på gång... Men det tycker jag räcker för 2012.
Det finns ju fler år.


GOTT NYTT ÅR!!!

Önskar er all lycka och välgång under år 2012!


Kommentarer
Postat av: ajja

WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEE va roligt med bröllop!! Kommer det gå i rosa tro? Gud va spännande, detta måste vi prata mer om vännen! Ses snart igen :) P&K

2012-01-01 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0