God fortsättning och gott nytt!

Det har varit den bästa julen någonsin!!!

Dagen före julafton var vi hemma hos Henriks föräldrar och vi bakade godis och lagade mat.
Eller ja, Storfastra och Johan stod för matlagning och jag och Lillfastra stod för godisbak.
Henrik flöt mest med och så tog han hand om Ellen.
Det var en otroligt bra dag och kväll!
Detta får vi fortsätta med.

På julafton var vi först och åt middag hos Henriks föräldrar.
Vi såg på Kalle och sedan bytte vi julklappar.
Henrik fick en Bruce Springsteen biljett och jag fick ett par underbara tofflor!
Ellen fick såååååååå många paket så de orkar jag inte ens räkna upp. =)

Sedan for vi till Ed för att fira med min familj.
Tomten kom vid 7 på kvällen och barnen var helt gaaaalna!
Ellen hann inte ens se tomten innan hon började gråta. Hon blev rädd för de andra barnen istället...
Jag fick Sveriges historia på dvd och Henrik fick en björnf***a...
Ellen fick sååååååå många julklappar så de orkar jag inte ens räkna upp. =)

Det har helt enkelt varit den bästa julen EVER!!

Nu ser vi fram mot det n ya året och de nyårslöften vi ska sätta.
MÅSTE ju bli av med ett och annat kilo efter graviditeten. =)
Så de får bli bantning i år igen i löfte. Hahaha!


Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0